Sleek Contour Kit

IMG_20150209_174253

De laatste tijd zie ik het overal contouren is in! Daarom bestelde ik dit Sleek palletje om zelf eens aan de slag te kunnen gaan met deze nieuwe trend.

binnenkant

Het doosje bevat een contour poeder en een mooie glanzende highlighter.

IMG_20150210_174538    IMG_20150210_124536

Dit maakt me nu echt gelukkig. Een mooie neutrale schaduw op men gezicht en een mooie glow. Ik kocht het Sleek palletje in Light. Aangezien ik een vrij lichte huid heb is dit echt perfect voor mij. Voor de donkerdere huidjes is hij ook nog verkrijgbaar in medium en dark. Ik ben al vast fan.

Je kan het palletje vinden via Bol.com, Sleekmakeup of de Boozyshop voor €10,95

Geef een reactie

