Purple ombre hair

Knipsel

Enkele maanden geleden zag ik deze foto’s op Tumblr voorbij komen.Ik vond hun haren echt prachtig! Aangezien de lente er aan komt vind ik het wel leuk om te beginnen experimenteren met men haar.

Knipsel123

Via Attitudeholland.nl bestelde ik 2 potjes haar verf van de Directions. Als eerste Lavender een donker roze paarse kleur. En Plum een donker paarse kleur. De prijs voor een potje is €6,92.

56

Ik heb de kleuren een klein beetje gemengd en heb er geen conditioner bij gedaan zoals de meeste doen. Zo dat ze zeker goed blijven zitten. Dan hoef je ze enkel een kleine 10 tot 15 minuten laten intrekken in je haar. En dit is het resultaat. Ik ben echt wel onder de indruk van deze haarverf. De kleur blijft goed zitten voor ongeveer een kleine week. Je hebt ook niet zo veel nodig. Waardoor je heel lang met een potje kan.

Als je zelf nog twijfelt de Directions is echt een aanrader.

6 thoughts on “Purple ombre hair

  1. Wat gaaf zeg! Fijn ook dat je het zelf hebt kunnen doen, scheelt een hoop centjes. Ik heb nog nooit zo’n heftige kleur in mijn haar gehad, heel tof dat jij het gewoon doet. Blijft er achteraf geen “stain” in je haar achter?

    Like

    • Met deze potjes blijft er meestal niks achter op je haar. Wat wel kan zoals bij mij het geval is. Dat de kleur verandert als hij vervaagt maar dat hangt dan weer af van je natuurlijke haarkleur 🙂

      Like

Geef een reactie

