Less is more: Classic nude eyes

full look

Voor een alle daagse werkdag vind ik een nude ooglook perfect! Als je op de avond dan nog een afspraak hebt. Kan je het snel bijwerken met een donkerdere oogschaduw tint. Vandaag ging ik aan de slag met Thysja. Die zelf ook een heel leuke blog heeft posithysjabutterfly.wordpress

producten

Voor deze look te creëren gebruikte ik 2 oogschaduw palletjes van Gosh. 22 driftwood & trio schaduw tr2 smoky. Als mascara en eyeliner gebruikte ik Essence get big lashes. Om de eyeliner te creëren gebruikte ik een eyeliner kwast.

full face 2

Dit staat Thysja echt prachtig. Een perfecte look voor een dag op school of werk. En natuurlijk zijn de Gosh palletjes erg gepigmenteerd waar door je kan genieten van veel kleur. Dat de hele dag lang blijft zitten.

Welke oogschaduw look vinden jullie het mooist voor een alledaagse dag?

One thought on “Less is more: Classic nude eyes

Geef een reactie

