Mijn Citytrip bestemmingen: 2015

Vliegtuig 2

Hoi iedereen, vandaag heb ik een artikel voor jullie. Over mijn citytrips die ik gemaakt heb dit jaar. En welke ik nog ga doen. Nog geen bestemming? Hopelijk helpt dit artikel om wat ideetjes op te doen.

Amsterdam

Voor kerst kreeg ik al cadeautje van men vriend en reisje cadeau. Samen besloten we om een citytrip te maken naar Nederland in februari. We verbleven in een prachtig hotel in Den Haag. En bezochten Amsterdam, Den Haag, Hoofddorp en Rotterdam. Alleen hadden we niet zo veel geluk met het weer. Maar tja tis dan ook februari. Ik heb echt genoten van deze trip. Al had ik iets meer verwacht van Amsterdam.

Madrid

Aangezien ik geen les meer heb en volgende maand men vakantiejob doe. Leek het men vriend en mij ook wel leuk om een tripje te maken in juni. Dus woensdag ochtend stappen men vriend en ik het vliegtuig in naar het zonnige Madrid! Ik heb er al vast super veel zin in. Hier komt waarschijnlijk nog een uitgebreid artikel over volgende week.

tumblr_mfzvuoayrt1rsdmn4o1_500

Wat er al heel lang op men lijstje staat is. Rara? Londen, ik wil hier al heel lang heen. En alles goed gaat zou dit in augustus zijn! Londen is echt een prachtige stad. Er is veel te zien. En natuurlijk ook een hoop winkels die wij hier niet hebben.

Wat zijn jullie bestemmingen?

3 thoughts on “Mijn Citytrip bestemmingen: 2015

Geef een reactie

