Sleek Rose Gold Blush

Sleek rose gold blog

Ik las al veel goede dingen over de populaire blush Nars Orgasm. Alleen is deze wat prijzig. Daarom zocht ik online de dupes op. Ik vond er 2. Elf twinkle Pink en Sleek rose gold. Aangezien ik toevalig in Madrid sleek vond kocht ik deze om voor jullie te testen.

rose

Ik vind de blush in de verpakking alleen al super mooi. Als ik hem swatch vind ik hem er ook er prachtig uit zien! Hij is goed gepigmenteerd. En heeft een zeer mooie glans!

Sleek rose gold my

En dit is het resultaat als ik hem op heb! Hij heeft een mooie roze glow die echt prachtig staat voor elke dag of een feestje. Sleek is spijtig genoeg niet in België te koop. Maar je kan hem terug vinden in de online webshop van de boozyshop voor €5,49.

Wat is jullie favoriete blush?

Geef een reactie

