Urban Decay Smoky Pallete

smoky 5

Hey allemaal, vandaag heb ik een artikel voor jullie over het nieuwste pallet van Urban Decay. Maar kan je met dit pallet de perfecte smoky eyes maken?

smoky 2

De verpakking en de kleuren van het pallet zijn echt prachtig. Dit doosje is ook zeer gemakkelijk open en dicht te doen met een dankzij het magneet slotje. Wat me wel erg opvalt is dat de kleuren die er in het pallet zitten vooral blauwe tinten zijn. En er geen mat zwarte kleur te vinden is. Wat zeer spijtig is.

smoky 3

Dit is de look die ik gecreëerd heb. Niet verkeerd maar ik had er toch net iets meer van verwacht. Het pigment van de oogschaduw zit gelukkig wel goed. Voor dit pallet betaalde ik ongeveer 35 pond. Wat iets meer is dan 52 euro. Vrij duur maar is het wel waard 🙂

Geef een reactie

