Vampie rode lippen: Hema Soft Matt lipbalm 09

front lip

Als ik denk aan herfst denk ik aan mooie warme kleuren en mooie lippenstift. Ik twijfel al zeer lang om een mooie donkere lipstick te kopen. Omdat het niet bij iedereen past. Maar toen ik deze mooie en goedkope tegen kwam in de Hema. Moest ik het gewoon een kans geven.

test

De kleur is een mengeling van bordeaux en paars en is mooi mat zoals hij zou moeten zijn.

dark my

En dit is het resultaat als ik hem op heb. De kleur is echt prachtig en hij zit ook goed op je lippen. Een klein nadeel is dat hij snel verdwijnt van je lippen als je eet of drinkt. Dus je moet hem wel redelijk wat bij werken door de dag heen. De prijs van deze is €4,50 wat heel goed mee valt voor een lipstick die zo mooi is. Dus hij is zeker een aanrader!

One thought on “Vampie rode lippen: Hema Soft Matt lipbalm 09

Geef een reactie

